Tuesday, January 25, 2011

SPA VAGINA

            Tingkatkan keyakinan dengan Spa Vagina

Spa Vagina adalah terapi yang telah di praktikkan sejak ribuan tahun dahulu untuk mencegah dan mengatasi masalah keputihan, memperbaiki sistem alat sulit, memberi kesegaran dan meningkatkan keinginan seksual.
Teknik Wap panas atau asap yang menggunakan herba seperti kunyit, temulawak ,akar cendana dan rempah ratus tambahan akan menghangatkan alat sulit wanita selain disertai senaman kegel yang melibatkan pergerakan  otot vagina. Amalan spa dengan durasi dua kali sebulan mampu meningkatkan keyakinan wanita terutama yang telah berumahtangga agar  perhubungan intim lebih bermakna. Terapi ini bermanfaat jika dilakukan sebelum dan selepas kedatangan haid. Namun perlu diingatkan , wanita yang datang haid, menghidap penyakit kelamin dan mengandung tidak di benarkan  menjalani terapi ini.
Kepada bakal pengantin, ia dapat menjaga kebersihan alat sulit, mencantikkan kulit, menenangkan otot dan saraf yang tegang semasa persediaan perkhawinan serta memperbaiki peredaran darah dan tenaga dalaman.    Bagi wanita yang telah berkahwin dan melahirkan anak pula ia berkesan untuk :

  • Mengembalikan keanjalan vagina.
  • Menguatkan otot-otot pinggul.
  • Relaksasi.
  • Memulihkan keseimbangan tubuh melalui rawatan badan, minda dan semangat.

1 comment: